Skip to main content

Certificering LRQA Lloyd's

Sinds september 2011 bestaat er een objectief certificeringssysteem dat de dienstverlening van de Interim Managementbureaus in kaart brengt. Voor deze certificering werkt Federgon nauw samen met LRQA Lloyds Register Quality Assurance, die de audits op zich neemt. Het certified label moet aan Interim Managementbureaus toelaten om zich te onderscheiden op basis van duidelijk meetbare parameters.


Waarom?

Zowel voor ondernemingen als voor kandidaat-Interim managers moet dit systeem van externe certificering zorgen voor duidelijkheid en transparantie.

Hoe herkent u een Certified Member?

Certified Members zullen zich onderscheiden door het Federgon ‘LRQA Lloyd's Certified’-logo te gebruiken.

Hoe kunt u Certified Member worden?

Federgon-leden kunnen zich, voor de verschillende aspecten die eigen zijn aan het metier van Interim Management, onderscheiden op 4 niveaus. Deelnemende bureaus zullen beoordeeld worden op volgende 4 fases:

  • Omschrijven van de opdracht / Briefing / Voorstel
  • Definiëren van Interim Management-profiel / Selectie / Shortlist
  • Aanvang van de opdracht / Inductie / Actieplan
  • Follow-up en ondersteuning / Kwaliteitsgaranties

Per fase worden er maximum 4 punten toegekend. Waarbij 1 punt staat voor 'voldoet aan de basisvereisten' en 4 punten voor 'best practice'. Op elk niveau zijn telkens 0 tot 4 punten te verdienen. Uiteindelijk kunnen in totaal 4 sterren behaald worden. De resultaten van deze onafhankelijke audits zijn openbaar.

U kunt de leden met label "Interim Management - LRQA Lloyd's Certified" hier terugvinden.

U kunt een kopie van de certificaten van de leden met certified kwaliteitslabel voor Interim Management op eenvoudig verzoek opvragen door een e-mail te sturen naar pr@federgon.be.

Voor meer informatie

Voor meer informatie over dit certified label kunt u steeds contact opnemen met Arnaud le Grelle, coördinator van de sector Interim Management bij Federgon.

T +32 (0)2 203 38 03
E arnaud.legrelle@federgon.be

Gecertificeerde leden

+

3W EXECUTIVE INTERIM MANAGEMENT

Certified Interim Management
Noordkustlaan 16b
1702 Groot-Bijgaarden
België
Tel: 02 542 63 93
http://www.3w.be
info@3w.be

+

ALIGNO MANAGEMENT NV

Certified CertoCertified Interim Management
Kraenepoelpad, 4
9880 Aalter
België
Tel: 0497/58.28.36
http://www.aligno.be
info@aligno.be

+

AUSY CONSULTING NV

Certified RSSCertified Interim ManagementCertified Projectsourcing
Esperantolaan 8
3001 Heverlee
België
Tel: +32 (0)16 65 20 16
https://www.ausy.be
info@ausy.be

+

BDO ADVISORY CVBA

Certified Interim Management
Avenue Louise, 326 – Box 30
1050 Brussel
België
Tel: 0277 80100
http://www.bdo.be
im@bdo.be

+

ESSENSYS CVBA

Certified Interim Management
Av. Marcel Thirylaan 200
1200 Brussel
België
Tel: 02/761 94 60
http://www.essensys.eu

+

EXPERIS BELGIUM NV

Certified Interim Management
Avenue des Communautés 110
1200 BRUXELLES
België
Tel: 02/290 90 50
http://www.experis.be
info@experis.be

+

HUDSON BELGIUM NV

Certified RSSCertified CertoCertified Interim Management
Moutstraat 56
9000 GENT
België
Tel: 09/222.26.95
https://be.hudson.com/nl-be/

+

MENTORPRISE

Certified RSSCertified CertoCertified Interim Management
Schaliënhoevedreef 20T
2800 MECHELEN
België
Tel: 015/73.08.50
http://www.mentorprise.be
info@mentorprise.be

+

MICHAEL PAGE INTERNATIONAL (BELGIUM) SA

Certified RSSCertified Interim Management
Marsveldplein 5
1050 IXELLES
België
Tel: 02/509 45 45
http://www.michaelpage.be

+

ROBERT WALTERS INTERIM MANAGEMENT SA

Certified Interim Management
Avenue Louise 326 - 10ième étage
1050 BRUXELLES
België
Tel: 02/511.66.88
http://www.robertwalters.com
ima.belux@robertwalters.com