Spring naar hoofd-inhoud

Nieuwe campagne van het Werkbaarheidsfonds Dienstencheques

|   DienstenchequesNewsletters

Op 14 september lanceerde het Werkbaarheidsfonds Dienstencheques de sensibiliseringscampagne: “Niks hocus pocus! Dit is het werk van een professional.”. Dit is de tweede grote sensibiliseringscampagne gericht op de gebruikers van dienstencheques met als centraal thema respect voor de huishoudhulp.

Het doel is duidelijk : huishoudhulpen waarderen en het menselijke aspect van hun job naar voor brengen. Net zoals andere werknemers hebben zij een opleiding achter de rug en voeren ze hun job met zorg en toewijding volgens de regels die de sector hen oplegt. Ook zij zijn echte professionals.

De campagne bestaat uit twee luiken. Ten eerste het promoten van respect voor huishoudhulpen aan de hand van drie essentiële elementen: de toegelaten taken, de werkomstandigheden en communicatie. Ten tweede de campagne ‘on air’  van 14 september tot 1 november met getuigenissen van huishoudhulpen, een video die aantoont dat er geen ‘hocus pocus’ te pas komt bij het werk en de lancering van een activeringscampagne om de gebruikers van dienstencheques aan te sporen om hun waardering te uiten of om gewoon ‘dank je wel’ te zeggen aan hun huishoudhulp.

Federgon staat volledig achter de boodschap die het Werkbaarheidsfonds Dienstencheques wil overbrengen door middel van deze prachtige campagne.

Meer informatie: www.iktoonrespect.be.

Contact: Vorm DC