Boudewijn Dupont is de nieuwe voorzitter van de commissie Interim Management bij Federgon

|   Interim Management

Boudewijn Dupont (3W) is de nieuwe voorzitter van de commissie Interim Management bij Federgon. Hij volgt Steven Cornand op die deze functie bekleedde sinds 2017.

Boudewijn Dupont is CEO van 3W, een grote speler binnen de Interim Management-sector. Hij begon zijn carrière als ondernemer van verschillende start-ups, was crisismanager bij de reorganisatie van een radiobedrijf, deed vervolgens projecten voor de Vlaamse overheid en realiseerde een management buy-out bij Adecco door de overname van 3W. Hij is sinds 2017 actief binnen Federgon, onder meer als lid van de commissie Interim Management.

De sector van Interim Management is een groeiende sector en doet het goed in België. Meer en meer bedrijven schakelen vandaag Interim Managers in om vanop het hoogste niveau projecten te begeleiden en te implementeren. “De sector verder mee uitbouwen en het kwaliteitsverhaal van de Federgon-leden mee uitdragen, is een uitdaging waar ik graag voor teken,” benadrukt Boudewijn Dupont. “De kwalitatieve dienstverlening en professionaliteit van onze leden is waar we vandaag echt het verschil maken op de markt. Het is belangrijk dat klanten ook weten dat de samenwerking met een Interim Management Provider een duidelijke meerwaarde en garanties biedt.”

Arnaud le Grelle, Coördinator van de sector Interim Management bij Federgon is blij met het engagement van Boudewijn Dupont. “De sector kan de expertise van Boudewijn zeer goed gebruiken om de sector van Interim Management verder op de kaart te zetten. Tegelijkertijd wil ik ook de vorige voorzitter Steven Cornand (ex-Hudson) nog eens uitdrukkelijk bedanken voor zijn inzet”.

Arnaud le Grelle

Directeur Wallonië-Brussel